סקירת מערכת Smoove סמוב – מעודכן לשנת 2024 והנחה מיוחדת

להרשמה לקבלת מאמרים וטיפים בנושאי שיווק ופרסום דיגיטלי, פעם בשבועיים:

כל הסיבות בגללן כדאי לבחור במערכת סמוב הישראלית לשליחת דיוור אלקטרוני, בניית דפי נחיתה, אוטומציות, התממשקות עם מערכות אחרות וגם סליקה. יתרונות המערכת וגם כמה חסרונות


מערכת סמוב (smoove) הישראלית, שהחלה את דרכה כמערכת דיוור ודפי נחיתה כבר מזמן לא מתמקדת רק בדיוור. 

בשנים האחרונות, הוסיפה החברה מספר ערוצים הכוללים אוטומציות שיווקיות, מערכת קורסים דיגיטליים, סליקה והתממשקויות למערכות רבות. 

כל אלה הופכים את מערכות הדיוור של 2023 וסמוב בראשן למערכות לניהול אנשי קשר ויצירת קשר עם לקוחות. 

למה צריך מערכת דיוור ב-2023?

אחרי כל הנבואות שהספידו את הניוזלטרים היינו יכולים לחשוב, שאין טעם להשקיע בבניית רשימת תפוצה. רבים ניבאו, שערוץ שיווקי זה עומד להיכחד מהעולם. 
אבל הנבואות לא התגשמו והשיווק באמצעות דואר אלקטרוני היה ועודנו ערוץ השיווק האפקטיבי והזול ביותר.
כל זאת בזכות רמת המעורבות הגבוהה של הלקוח וההסכמה שלו לקבל תכנים והצעות בצורה יזומה.

מערכת דיוור טובה מאפשרת שמירת קשר עם הלקוח באמצעות מייל או SMS והיא אפקטיבית.

היא גם זולה (לעומת ערוצי השיווק האחרים, כמו קידום ממומן, פרסום ברשתות חברתיות וכו') וקלה לתפעול.
במהלך השנים אף נחקקו חוקים המיועדים להגן על הצרכן, כמו "חוק הספאם" ולכן כל מערכת דיוור חייבת לכלול אפשרות להסרה אוטומטית מהרשימה או הרשימות אליהן נרשם הלקוח.

לפתיחת חשבון במערכת SMOOVE הקליקו כאן

הטבה מיוחדת לנרשמים דרך הקישור:

25% הנחה ברכישת רישיון מערכת (עד 20,000 אנשי קשר). קוד קופון gananiPR.
* לחיוב ראשון בלבד
1000 סמסים חינם בשדרוג ראשון. קוד קופון gananiSMS.
*בעלות 1.17 ש"ח, למימוש רק ללקוחות חדשים/חינמים

בדקתי במערכת סמוב את הקטגוריות הבאות ועל כל בעל עסק או מנהל שיווק לבדוק אותן במערכת שבחר שתלווה את הלקוח במסע הלקוח שלו.

תוכן עניינים - סקירת מערכת סמוב Smoove

איכות התמיכה

אולי תגידו שהפיצ'רים של המערכת הם הכי חשובים, אבל לדעתי הדבר החשוב ביותר במערכת היא התמיכה. לא משנה מה מציעים לכם מבחינה טכנולוגית ומבחינת יכולות המערכת – תמיד תבדקו את איכות התמיכה. אם אין לכם מושג – פשוט תשאלו לקוחות אחרים. 

שפת ממשק וחווית משתמש

מה שחשוב מאוד למי שהולך לתפעל את המערכת הוא שהממשק יהיה ידידותי ואינטואיטיבי. 
הכניסה לדשבורד של סמוב משדרת דבר אחד – באנו לעשות לכם את החיים קלים. 

הממשק הוא בעברית והוא בין החמודים והצבעוניים שיש. קשה מאוד ללכת כאן לאיבוד. הממשק מאוד אינטואיטיבי וקל לתפעול. יש לציין בנוסף את הלשוניות הפנימיות שנפתחות כל פעם שנכנסים לקטגוריה חדשה בסמוב. למשל: אני יכולה לעבוד על דף נחיתה ובמקביל להכנס לניוזלטר האחרון או לאנשי הקשר. מאוד נוח שלא צריך לפתוח חלונות נוספים בדפדפן על מנת לעבוד על דפים במקביל.

תמיכה בטקסטים בעברית / התאמה לעברית

המערכת הישראלית עובדת באופן מלא עם טקסטים בעברית ויישור לימין. 

פיצ'רים עיקריים

עיצוב ושליחת ניוזלטרים כולל הגרסה החינמית

כמאה תבניות דיוור מקסימות יאפשרו לכם להוציא ניוזלטרים בקלי קלות, מבלי לחשוב יותר מידי על העיצוב. כמו כן מאפשרת המערכת סטטיסטיקות דיוור מפורטות, A/B Testing, תוכן דינמי ופרסונליזציה, ולמתקדמים – אינטגרציה עם גוגל אנליטיקס.

דפי נחיתה

כחלק מהמערכת אפשר להקים דפי נחיתה מעוצבים ורספונסיביים מתוך מאות תבניות של דפי נחיתה. 

בתוך דפי הנחיתה אפשר לשלב שדות דינמיים, אם יגיעו אליהם דרך מייל או מסרון.

כתובת URL יכולה להיות של הדומיין שלכם ואפשר ליצור דפי נחיתה ייעודיים למובייל.
בגרסאות בתשלום תוכלו להטמיע קודי מעקב בדפי הנחיתה, כמו הפיקסל של פייסבוק ואנליטיקס. 

דפי הנחיתה מעוצבים באמצעות ממשק Drag & Drop שהוא מאוד אינטואיטיבי וקל.

החיסרון העיקרי שמצאתי בעורך דפי הנחיתה הוא שהחלוקה למקטעים אינה אינטואיטיבית ולוקח זמן לגלות שרק המקטעים יכולים לעצב את חלקי דף הנחיתה בצורה שונה. אחרת – כל שינוי שתעשו יוחל על כל דף הנחיתה (רלוונטי למשל לשינויים בגודל הגופן או בסוג הגופן).

איסוף לידים

תוכלו ליצור טפסים בתוך סמוב ולהטמיע אותם באתר בכל גודל שתבחרו – נוח בעיקר למי שלא רוצה להתעסק עם התממשקות בין האתר לבין סמוב. פשוט להעתיק את הקוד שנותנים לכם בסמוב ולהטמיע באתר.

SMS

שליחת הודעות SMS לרשימות כחלק מדיוור או חלק מאוטומציה. דוגמה לשימוש נחמד ל-SMS: לקוח מצטרף למועדון באמצעות דף נחיתה > מקבל SMS > מאמת פרטים > מועבר לאוטומציה של סדרת מסרים למצטרפים חדשים למועדון.

רשימות נפרדות (סגמנטציה)

בסמוב יש אפשרות לכלול איש קשר בכמה רשימות מקבילות וכמובן שיש רשימה ראשית שבה נמצאים כל אנשי הקשר.

יצירת שדות חדשים מותאמים לצרכים שלכם

אין הגבלה לכמות השדות הנוספים שאפשר לייצר לכל לקוח ואף תוכלו לשייך אותם לקבוצות. השדות חשובים משתי בחינות: האחת – הם נותנים לנו מידע נוסף על הלקוח אם אנחנו משתמשים באפשרויות ה-CRM של המערכת.
השנייה – תוכלו להשתמש בשדות כדי ליצור פרסונליזציה בדיוורים וגם בתהליכי האוטומציה.

שליחת סמס ומיילים באוטומציה בדילוג על חגי ישראל

פיצ'ר ייחודי למערכת סמוב

CRM

אנשי הקשר יכולים להופיע גם בתוך מערכת CRM שם תוכלו לתעד את השיחות עם אנשי הקשר ולראות את התקשורת הקודמת עם הלקוח.

צילום מסך של הוספת תקשורת ב-CRM של סמוב

A/B Testing

מומלץ לבצע AB לכותרות וגם לתוכן המיילים. 

לפתיחת חשבון במערכת SMOOVE הקליקו כאן

הטבה מיוחדת לנרשמים דרך הקישור:

25% הנחה ברכישת רישיון מערכת (עד 20,000 אנשי קשר). קוד קופון gananiPR.
* לחיוב ראשון בלבד
1000 סמסים חינם בשדרוג ראשון. קוד קופון gananiSMS.
*בעלות 1.17 ש"ח, למימוש רק ללקוחות חדשים/חינמים

אוטומציות ויזואליות

כיום, כמעט כל מערכת דיוור מציעה אוטומציות. 

מסע הלקוח נעשה מורכב ואוטומציות שיווקיות יכולות להפוך אותו לקל מאי פעם. תפקיד האוטומציות הוא ללוות את הלקוח בכל שלבי הפאנל השיווקי כדי שכל פעולה שיעשה, החל מהשארת הליד הראשוני וכלה במכירה או רכישת שירות –  יגרמו לו להיות לקוח נאמן ומעורב. 

האוטומציות של סמוב הן קלות לתפעול והן ויזואליות וגם כאן – ממשק המשתמש חוויתי וקל. 

בתוך המערכת תוכלו אפילו לבחור בין מספר תבניות של אוטומציות בנויות מראש. 

אוטומציות ויזואליות במערכת סמוב

בעולם האוטומציות, השמיים הם הגבול, רק צריך להבין היטב איזה משפך שיווקי אנחנו רוצים לבנות ואז לגשת למערכת וליישם אותו.

דוגמאות לאוטומציות שאפשר לבנות במערכת סמוב:

  • לקוח משאיר פנייה באתר – מקבל מייל/SMS שהפנייה שלו בטיפול.
  • סדרת אימיילים אישיים ומתוזמנים שנשלחים ללקוח שנכנס לרשימה שומרת את הלקוח או המתעניין הפוטנציאלי ברמת מעורבות גבוה
  • הרשמה לוובינר – אוטומציה שמלווה את הלקוח מרגע שנרשם בדף הנחיתה ועד כמה ימים לאחר הוובינר.
    האוטומציה שולחת תזכורות יום לפני ובבוקר הוובינר, ולאחר הוובינר אף שולחת לו בקשה לשליחת משוב.
    כמובן שתוכלו לשלב באוטומציה הזו, כמו בכל אוטומציה גם תנאים כמו: פתח דיוור, הקליק על קישור וכו' – כתנאי למעבר לשלב הבא.

רספונסיביות של דפי נחיתה

ישנה רספוניסיביות בדפי הנחיתה, אם כי היא לא מושלמת.
למי שהתוצאה הסופית אינה מספקת אותו ישנה אפשרות לעצב דף נוסף לסמארטפון ולקשר בין הדפים, כך שמי שגולש מהטלפון הנייד מועבר ישירות לדף שעוצב במיוחד לנייד.
אני מצאתי שהאפשרות הזו מכבידה ולא נוחה מכיוון שכל שינוי שנעשה בדף הנחיתה לגרסת הדסקטופ יצטרך להיעשות גם בדף הסמרטפון.

אינטגרציות באמצעות API

המערכת צריכה לדבר עם מערכות אחרות ולכן חשוב לבחור מערכת שתאפשר אינטגרציה. יש אפשרות ליצור מפתח API ולהתחבר לכל המערכות המובילות, כמו: פייסבוק, זאפייר, אינטגרומט, פופטאין, ווקומרס, ומערכות CRM רבות.
מה שמיוחד בסמוב הוא שהיא משלבת את החיבור של זאפייר ואינטגרומט בתוך האוטומציה שלה. 

אפשרות לסליקה

דרך דפי הנחיתה של סמוב אפשר לסלוק בצורה פשוטה דרך שתי חברות סליקה: טרנזילה וקארדקום.
אפשר גם לקבל תשלום דרך פייפאל. המשמעות היא שב-3 האפשרויות האלו, לא תצטרכו עבודה נוספת חוץ מלהגדיר לאיזו רשימה תרצו שהלקוח ייכנס כדי להתחיל לשמור איתו על קשר. 

כמובן שאפשר לסלוק גם במערכות אחרות אבל חיבורן לסמוב ידרוש עבודה מורכבת יותר.

אפשרויות הסליקה מתוך המערכת של סמוב

מחיר ומסלולים – כמה עולה מנוי במערכת סמוב? 

הגענו ליתרון המשמעותי שיש לסמוב על מערכות הדיוור הישראליות: יש בה מסלול חינמי! אם יש לכם רשימה של עד 100 אנשי קשר, תוכלו ליהנות מן המערכת, עם הגבלות מסוימות באוטומציות, כולל תמיכה מלאה במייל.

החל מ-100 אנשי קשר תוכלו לעבור למסלול של מנוי בתשלום של 84 ש"ח לחודש או מסלול שנתי ב-49 ש"ח לחודש. 

ישנן דרגות תשלום שונות – אבל בכל המסלולים בתשלום יש אוטומציות מלאות ושליחת ניוזלטרים ללא הגבלה. SMS בתוספת תשלום ויש חבילות אחרות בתשלום. 

אפשרות להתנסות במערכת סמוב

בעוד כל המערכות הישראליות, ללא יוצא מן הכלל, נותנות להתנסות במערכת שלהן לתקופה מוגבלת, בסמוב המסלול החינמי אינו מוגבל בזמן.
חשבון ההתנסות כולל עד 100 אנשי קשר, עד 1,000 מיילים כל חודש, דפי נחיתה, פורטל קורסים, CRM, כלים לתוכן דינמי ופרסונלי, תהליך אוטומציה, כמאה תבניות מעוצבות ועוד. 

מה עוד תקבלו במסלול החינמי בסמוב?

  • בגזרת דפי הנחיתה, תוכלו ליצור 3 דפי נחיתה מתוך תבניות דפי נחיתה מרהיבות
  • 3 טפסים להטמעה באתר
  • 3 פופ-אפים מתקדמים לאתר
  • 3 שדות אישיים מסוגים שונים
  • 3 קמפיינים סלולאריים ועוד
 

אחרי שהתאהבתם במערכת (ותאמינו לי, זה יקרה), תוכלו לעבור למסלול בתשלום שם תוכלו לנהל יותר אנשי קשר עם יותר אפשרויות.

לפתיחת חשבון במערכת SMOOVE הקליקו כאן

הטבה מיוחדת לנרשמים דרך הקישור:

25% הנחה ברכישת רישיון מערכת (עד 20,000 אנשי קשר). קוד קופון gananiPR.
* לחיוב ראשון בלבד
1000 סמסים חינם בשדרוג ראשון. קוד קופון gananiSMS.
*בעלות 1.17 ש"ח, למימוש רק ללקוחות חדשים/חינמים

דרכי תשלום

שלא כמו חלק מהמערכות הישראליות, אין בסמוב התחייבות לשנה. אם תרצו לרכוש מנוי, יש שתי אפשרויות: או תשלום חודשי או תשלום שנתי מופחת ב-15%.

קורסים דיגיטליים

אני לא התנסיתי במערכת הקורסים אבל עצם העובדה שהיא חלק מסמוב עושה חיים קלים ליזמים ועסקים שרוצים לפתח קורסים. 

עבירות Deliverability אימיילים

המיילים מסמוב נשלחים דרך IP משותף אך אפשר לשלוח דרך IP ייעודי רק שלכם. 

כמו כן ניתן לשלוח מיילים מדומיין פרטי על מנת להגביר את העבירות של המיילים. זה תהליך קצת מורכב שיכול לקחת יום יומיים אבל שווה להשקיע בו.

המשמעות היא שהמיילים נשלחים מהכתובת שלכם ולא מהכתובת של סמוב ולכן עוברים ביתר קלות לתיבת הדואר הנכנס.

לסיכום, למי מתאימה סמוב?

לעסקים, מנהלי שיווק, מנהלי קמפיינים שרוצים ליהנות מכל העולמות: גם ליצור דפי נחיתה, גם לשלוח דיוור ללקוחות ולשמור על קשר וגם לעסקים שמעוניינים לסלוק דרך דפי הנחיתה. 

בזכות המסלול החינמי, עסקים קטנים יכולים להתנסות במערכת ולגדול איתה עד שהם זקוקים לגרסה בתשלום מבחינת מורכבות ומבחינת מספר אנשי הקשר. 

מערכת הדיוור המתקדמת סמוב, מתאימה לעסקים קטנים וגדולים כאחד, המעוניינים להשקיע ביצירת קשר ושמירה על קשר עם הלקוחות שלהם. 

כמה הכתבה הזו עזרה לך?

הקלק/י על הכוכב

דירוג ממוצע 0 / 5. מספר דירוגים 0

עדיין אין דירוגים...איזה כיף שאת/ה המדרג/ת הראשונ/ה 😍

רוצים להגדיל את כמות הפניות ולנהל אותם בחוכמה בעזרת אוטומציות?
השאירו פרטים ואצור קשר כדי לקחת את העסק שלכם עוד צעד אחד קדימה