פרסום בלינקדאין | ניהול קמפיינים בלינקדאין

לינקדאין היא רשת חברתית מדהימה ליצירת קשרים עם אנשי מקצוע בתחום שלכם. בשנים האחרונות הפכה לינקדאין לערוץ עיקרי לחיפוש עבודה ומיתוג אישי.

כמו כן, אם אתם בעלי עסקים, לינקדאין היא גם דרך נהדרת לשיווק העסק: פלטפורמה עוצמתית וממוקדת עם יכולות פילוח יוצאות דופן. 

אם אתם כבר משתמשים בשיווק דיגיטלי בגוגל, פייסבוק או אאוטבריין בטכניקות תשלום לפי קליק (PPC) – כדאי שתכירו גם את אפשרות הפרסום בלינקדאין. 

האם פרסום ממומן בלינקדאין מתאים לכולם?

  • בהחלט לא. מדובר בערוץ פרסום פרימיום, שמתאים לעסקים מסוג מסוים: לעסקים הפונים לעסקים אחרים (B2B – Business to Business).
  • עסקים שיש להם תקציב פרסום גבוה – כי הפרסום בלינקדאין יקר באופן משמעותי מערוצי פרסום אחרים.
  • עסקים שיש להם קהל משמעותי בלינקדאין ולא משווקים לנישה של כמה מאות. 

 

איך קמפיין בלינקדאין עובד?

קמפיין לינקדאין טוב יכול להגיע לאנשים הנכונים ולהביאלמעורבות גדולה ולהמרות. 

היתרון הגדול בקמפיין לינקדאין לעומת ערוצי שיווק אחרים הוא אפשרויות מיקוד מודעות ייחודיות. יתרון גדול נוסף, הוא הקהל האיכותי שנמצא בלינקדאין ופעיל בה.

מערכת הפרסום של לינקדאין מספקת למעלה מ-20 תכונות קהל וקטגוריות מיקוד שונות שניתן לבחור מהן. 

לדוגמה: 

  • שם חברה
  • גודל חברה
  • שם תפקיד
  • קבוצות חברים
  • תחומי עניין של חברים
  • בתי ספר של חברים
  • תואר
  • ותק בעבודה
  • כישורים 

 

אפשרויות הטירגוט המוכרות לנו מפייסבוק הרבה יותר משוכללות בלינקדאין.

 

  • בפייסבוק כמעט ולא ניתן לטרגט ל-Job Title בצורה כה מדויקת, רק תחומי עניין. 

בנוסף, הטירגוט לתחומי עניין בפייסבוק נהיה פחות רלוונטי בשנה האחרונה, בגלל שפייסבוק הורידו ממערכת הפרסום הרבה תחומים

  • בלינקדאין אם יש לכם מוצר שפונה למשל למנהלות משאבי אנוש, לבעלי תואר ראשון בתחום מסוים, או למהנדסים עם 5 שנות ניסיון – אפשר לטרגט אותם בקלות..

 

כמה עולה פרסום בלינקדאין

לכל פלטפורמת שיווק דרוש סכום מינימלי להשקעה..

בלינקדאין הכלל אומר שכדאי להשקיע בכל קמפיין תקציב יומי מינימלי של $100.

אם יש לנו כמה קהלים (בלינקדאין לכל קמפיין יש קהל אחד וסוג קריאייטיב אחד) – בכל אחד מהם כדאי להשקיע $100 ליום.

 

האם אפשר לקדם את העסק שלכם בצורה עצמאית בלינקדאין?

לדעתי לא. עלות הפרסום יקרה משמעותית מפלטפורמות אחרות. טעויות קריטיות שתעשו בקמפיין עלולות לעלות לכם ביוקר. 

 

קראו כאן: האם כדאי לעשות קידום ממומן לבד או לקחת בעל מקצוע?

רוצים לקחת את העסק שלכם עוד צעד אחד קדימה?
להגדיל את כמות הפניות והמכירות שלכם?
השאירו פרטים כאן