ייעוץ ופידבק על קמפיינים דיגיטליים בפייסבוק, גוגל ולינקדאין

מנהלי שיווק או בעלי עסקים – אתם מריצים פרסום אבל הוא לא מביא תוצאות טובות?

צריך עוד מכירות או לידים ולא יודעים איך להביא אותם?

כך תצאו מהמצב הזה:

  • התמקצעות בתחום


אני מניחה שלא התחלתם לקדם את העסק שלכם בלי שום ידע. בוודאי למדתם, בין אם בצורה עצמאית או בצורה מסודרת באמצעות קורס לשיווק דיגיטלי או קורס ספציפי לקידום PPC. האמת היא שהלימודים אף פעם לא מסתיימים בתחום הדיגיטל. והאמת המרה יותר – שגם אם סיימתם את הקורס הכי מקיף, תצטרכו להתנסות על בשרכם בקידום העסק, לטעות ולהסיק מסקנות, כי רק ככה משפרים תוצאות. זהו תהליך ארוך שלוקח כשנה שנתיים. האם יש לכם את הזמן הזה?

  • קבלת ייעוץ חיצוני ממומחית קמפיינים בדיגיטל


בכמה שעות, תוכלו לשפר את התוצאות של הקמפיינים שלכם. מומחית שעוסקת ב
ניהול קמפיינים תוכל להתבונן בקמפיינים: לראות אם הם בנויים נכון, אם המדיה שנבחרה מתאימה, ותיתן לכם פידבק כיצד תוכלו לשפר את התוצאות. 

היתרונות של יועץ דיגיטל חיצוני

  • גורם בלתי משוחד
  • אינטרס לשפר את הקמפיינים ומחויבות 
  • אין התחייבות חודשית, משלמים רק על החבילה שנבחרה
  • שיפור תוצאות בזמן קצר מאוד, ללא צורך לסיים קורס של כמה חודשים

     

מה עושים בתהליך ייעוץ על קמפיינים?

  1. מתחילים בשאלון תחילת עבודה. זהו שאלון שאני שולחת  ללקוחותיי ומטרתו היא להכיר את העסק, מטרותיו, ללמוד כיצד שווק עד היום, קהלים רלוונטיים ועוד. ניתן גם לענות עליו במהלך הייעוץ אבל מענה מראש יחסוך זמן.

     

  2. מעבר על תמהיל המדיה הנוכחי ועל אפשרויות הפרסום הנכונות לעסק. נעבור על המשפך השיווקי ונבין באיזה שלב מצוי העסק כרגע ומה המטרות והיעדים השיווקיים שלו.

     

  3. ניכנס לקמפיינים ונסתכל על ביצועים ומדדים עיקריים. האם אתם מגיעים לביצועים מספקים? איך בנויים הקמפיינים? האם יש שימוש בכל סוגי הקהלים או סוגי הקמפיינים לאותה מדיה?

     

  4. נבצע שינויים במדיה – במידת הצורך נבנה קמפיינים חדשים, או נשנה את המבנה הקיים, נוסיף קהלים, נוסיף מילות מפתח וכו'.

     

  5. מעקב אחר השינויים וביצוע אופטימיזציות.

     

לכל עסק יש את הצרכים שלו וזאת המטרה הראשית של הפידבק: להתאים את הקמפיינים לצרכים ולמטרות העסק.

 

על אילו קמפיינים ניתן לקבל ייעוץ?

כמה עולה ייעוץ על קמפיינים

קיימות מספר חבילות לייעוץ על קמפיינים. המבוקשת ביותר היא החבילה של 3 פגישות:

1. פגישה אסטרטגית 

2. פגישה קצרה למעבר על השינויים ושיפורם כשבוע לאחר הפגישה הראשונה

3. פגישה קצרה כחודש לאחר הפגישה הראשונה.

לפירוט החבילה ומעבר לתשלום לחצו כאן

 

מי אני?

הילה גנני, בעלת 13 שנה ניסיון בתחום ניהול השיווק והפרסום בדיגיטל, מתוכן שנתיים במשרדי פרסום מובילים במחלקות המדיה (PPC וגם דיספליי).

מבין לקוחותיי בעבר: idigital, פזגז, מכללת לוינסקי, מכללת שנקר, פאוזה פתרונות קפה, שחל, פפאיה אופנה, קל אוטו, מטרו מוטור ועוד. 

כיום אני עוסקת בניהול קמפיינים באופן עצמאי. אני מלווה מנהלי שיווק ודיגיטל בנושא קידום ממומן, מעבירה הדרכות פנים ארגוניות בנושא פרסום בפייסבוק וגוגל וניהול פרויקטים שונים בתחום הדיגיטל.  

רוצים לקחת את העסק שלכם עוד צעד אחד קדימה?
להגדיל את כמות הפניות והמכירות שלכם?
השאירו פרטים כאן