סקירת מערכת PIPEDRIVE פייפדרייב – מעודכן לשנת 2024 והטבה ל-30 יום נסיון

להרשמה לקבלת מאמרים וטיפים בנושאי שיווק ופרסום דיגיטלי, פעם בשבועיים:

פייפדרייב – מערכת לניהול לקוחות CRM המושלמת לניהול מכירות ולידים בעסקים קטנים

בסקירה זו, אפרט מדוע פייפדרייב, מערכת CRM (Customer Relationship Management) היא יעילה ופשוטה לניהול מכירות ומצוינת ככלי במסע הלקוח

הממשק הנקי והאינטואיטיבי יסייע לכם להגיע לשליטה מהירה ולהתמקד בכל ההיבטים של שיווק העסק שלכם. 

יכולת עיקרית שלה, מאוד רלוונטית עבור רוב העסקים הקטנים עד הבינוניים (SMBs) היא היכולת של Pipedrive לראות ויזואלית את תהליך המכירה מתחילתו ועד סופו.

בסקירה הזו אפרט את שלוש החבילות העיקריות של פייפדרייב, כאשר תוכלו למצוא את המחירון והיתרונות של כל תוכנית.

בדקתי במערכת פייפדרייב את הנושאים הבאים. נושאים, שעל כל בעל עסק או מנהל שיווק לבדוק במערכת שבחר, שתלווה את הלקוח במסע הלקוח שלו.

תוכן עניינים - סקירת מערכת פייפדרייב Pipedrive

שפת ממשק וחווית משתמש

ל-Pipedrive ממשק נקי ופשוט. חשוב להדגיש – הממשק באנגלית (ובעוד שפות, אבל לא בעברית).

ממשק המשתמש (UI) המינימליסטי של Pipedrive אינטואיטיבי וקל לנווט בו במהירות.

גם אם אתם לא טכנולוגיים, תוכלו להבין מיד איפה נמצא הפאנל השיווקי, איפה הלידים ואנשי הקשר.

הממשק מתאים במיוחד לעסקים קטנים ויזמים שאין להם הרבה זמן להשקיע בהדרכות ובהתמצאות. 

בשלב הראשון, תוכלו לסדר את התפריט הצידי של פייפדרייב, המופיע עם אייקונים ולהתאים אישית את האייקונים לפי הצרכים שלכם.

תפריט צידי בפייפדרייב

תמיכה בטקסטים בעברית / התאמה לעברית

המערכת עובדת עם טקסטים בעברית ויישור לימין. בחלק מהמקרים אפשר להתאים את האלמנטים אבל הכיוון של המערכת הוא משמאל לימין. התפריט הראשי נמצא בצד שמאל של המסך (כמו בתמונה למעלה).

למרות האמור לעיל, אני לא מצאתי שזה חסם בפני אנשים שיש להם אנגלית סבירה ומסוגלים להתמודד עם כותרות באנגלית. כל המידע יכול להופיע בעברית כמובן (שמות אנשי הקשר, שמות השלבים בפאנל, שמות עסקאות ומוצרים). 

פיצ'רים עיקריים

תפקידה העיקרי של פייפדרייב הוא לשמש כמערכת CRM. החוזקה העיקרית – היא מציגה בצורה ויזואלית את העסקאות בפייפ לאנשי המכירות/בעל העסק.
בתור התחלה, הכי חשוב לארגן נכון את אנשי הקשר, הצוותים והתכתובות איתם ולתעד כל תקשורת עם הלקוח. 

הנה הפיצ'רים העיקריים (חשוב לציין שאני סקרתי כאן את תוכנית ה-Advanced):

  • מעבר קל משלב לשלב בפייפ
    פייפדרייב מאפשרת להעביר במהירות אנשי קשר משלב אחד לאחר בפייפ על ידי גרירה ושחרור. זה הופך את ניהול הלידים לפשוט וקל. 
     
  • אנשי קשר חכמים
    הפיצ'ר הזה מושך מידע ציבורי על אנשי הקשר שלכם כדי שתוכלו לקבל תמונה מלאה של לקוחות פוטנציאליים, לידים ולקוחות קיימים.
    הוא יכול גם לזהות ולמזג אנשי קשר כפולים.

     

  • הצלבה של מידע בתוך המערכת
    למשל: הוספה קלה של עסקאות מתוך איש קשר או מתוך מיילים ופגישות ביומן.

     

  • סנכרון מיילים
    לפייפדרייב יש סנכרון מלא של דוא"ל ויומן עם Google, Microsoft Office ו-iCloud, כך שברגע שתגדירו את החיבור בינהם, הכל ילך חלק.
    כל הודעות הדוא"ל הקשורות לעסקה או איש קשר ספציפיים ניתנות לצפייה בתוך ערכי אנשי הקשר של Pipedrive.
    אתם יכולים לחבר אימיילים עם העסקאות המשויכות להם גם כן, ולהבחין במהירות בערך שלהם ובפעילות הבאה.

     

  • טמפלייטים למייל
    פייפדרייב מציעה מספר טמפלייטים (באנגלית) ואפשרות גם לבנות גירסה משלכם.
    השוס הגדול: התבניות יכולות גם להכיל שדות דינמיים של נתוני לקוחות. בדומה למערכות ניוזלטרים שבה אפשר להכניס שם או פרטים אחרים על הלקוח.

     

  • חתימות דואר אלקטרוני
    החתימות יכולות לכלול תמונות, קישורים, טקסט עשיר ואלמנטים עיצוביים אחרים.

     

  • דו"חות (Insights)
    שם תוכלו למצוא וליצור כל דו"ח שתרצו, כמו: סטטיסטיקות מקורות הגעה, סיכום פעילויות ועסקאות, סכומי עסקאות בפייפ ועוד. גם ממשק הדו"חות מושך מבחינה ויזואלית.

     

  • סנכרון אנשי קשר
    היומן יכול להסתכרן עם אנשי הקשר שלכם בגוגל.
    זה שימושי במיוחד כאשר תרצו לבצע שיחות טלפון ישר מתוך פייפדרייב וכמובן שאנשי הקשר שהוכנסו לפייפדרייב מופיעים לכם כבר כאנשי קשר אוטומטית.
     
  • ייבוא נתונים
    אפשר לייבא אנשי קשר, עסקאות וחברות בקובץ אקסל ישירות לפייפדרייב.

     

  • סנכרון יומן
    אם תחברו את היומן שלכם לפייפדרייב, תוכלו לבצע פעילות דו צדדית: כל פעילות שתעשו ביומן מחוץ לפייפדרייב ישתקף בתוכה וגם ההפך.

     

  • אפשרות לקביעת פגישה בלינק
    בדומה לתוכנות לקביעת פגישות כמו קלנדלי, תוכלו לשלוח ללקוחות שלכם לינק כדי שיקבעו בעצמם את הפגישה/שיחה. מה שנחמד הוא שהפגישה תקושר באופן מיידי לעסקה או לאיש הקשר.

     

  • משימות
    ישנם כמה סוגי משימות, כמו פגישה, שיחה, גבייה, פולואפ (לבחירתכם עם אפשרות לשנות את הסוגים הללו גם לעברית) ותוכלו לבצע אוטומציות למשימות הללו. למשל: כל פעם שנכנס ליד חדש לפייפ, תיפתח משימה של שיחת טלפון ללקוח שקופצת לאיש המכירות.

     

  • אוטומציות פנימיות
    היום כל מערכת מציעה אוטומציות פנימיות. למה הכוונה פנימיות? שהן לא מצריכות שימוש בתוכנות כמו Make או Zapier על מנת שדברים יקרו אוטומטית. 
    הממשק של האוטומציות מאוד נוח ואינטואטיבי ויש לו אפשרויות נהדרות.

  • פייפליינים נוספים
    אם תרצו להפריד את ניהול הלידים מניהול הלקוח לאחר המכירה, תוכלו ליצור פייפליין נוסף. אפשר להעביר עסקה מפייפ אחד לשני בקלות בלחיצת כפתור.

     

  • חיבור של מקורות לידים נוספים
    אם יש לכם מסנג'ר באתר או בפייסבוק – הוא יכול להתחבר לכם אוטומטית לתוך הלידים בפייפדרייב, ללא שימוש בתוכנה נוספת. 

לפתיחת חשבון במערכת Pipedrive הקליקו כאן

הטבה מיוחדת לנרשמים דרך הקישור:

30 ימי התנסות במערכת (במקום 7 ימים)

אפשרות להתנסות בכל התוכניות! ללא התחייבות, ללא צורך לשים כרטיס אשראי

קוסטומיזציה

לפייפדרייב יכולת להתאים את צרכי העסק למערכת. תוכלו לבצע התאמה למשל:

  • לשלבי הפאנל השיווקי
  • לשדות – תוכלו להוסיף כמעט את כל סוגי השדות שתוכלו להעלות על דעתכם
  • לסוגי משימות
  • לסיבות LOST – כלומר למה לקוחות החליטו לא לסגור
  • לתפריט הצידי

בקיצור, זה ממש קל ופשוט "להרגיש בבית" כבר לאחר כמה התאמות.


תמיכה

תמיכה מושלמת. הנה הערוצים העיקריים לתמיכה, אבל אסייג זאת בציון שפייפדרייב כל כך אינטואטיבית שייתכן ובכלל לא תצטרכו את התמיכה שלהם. 

למקרה שתצטרכו, אפשרויות התמיכה הן:

  • סרטוני הדגמה
  • מאגר מידע
  • שאלות נפוצות
  • שיחת טלפון חינם לארה"ב, בריטניה או קנדה
  • תמיכה בצ'אט ובמייל זמינים 24/7.


אפליקציות צד ג'

כדי לכסות את כל ההיבטים של העסק, תצטרכו להשתמש בכמה אפליקציות שנמצאות במרקטפלייס. עד כה יש מעל ל-350 אפליקציות במרקטפלייס של פייפדרייב.
כמעט לכל בעיה יש פתרון, והענין היחיד זו העלות. כאן זו נקודה לרעת פייפדרייב, שכן חלק גדול מהאפליקציות הן בתשלום. 

אפליקציות שהשתמשתי בהן באופן אישי:

docusign – לחתימת מסמכים
Linkmatch – שומרת את איש הקשר בלינקדאין לתוך פייפדרייב. 


אפליקציה לשימוש בנייד

יש לפייפדרייב אפליקציות לאנדרואיד ולאייפון.
האפליקציות לנייד פשוטות וקלות לניווט. ובאנדרואיד, התוכנה משתלבת עם Google Assistant לפקודות קוליות. 
באפליקציות לנייד תוכלו לראות עסקאות, פעילויות ואנשי קשר. 
אפשר לבצע מעקב אחר שיחות לתיעוד שיחות, לרשום הערות, לקשר את שתיהן לעסקאות ולתזמן פעילויות מעקב. 


אינטגרציות באמצעות API

המערכת צריכה לדבר עם מערכות אחרות ולכן חשוב לבחור מערכת שתאפשר אינטגרציה.
יש אפשרות ליצור מפתח API ולהתחבר ל-Make ומשם השמים הם הגבול.

תמחור – סקירת תוכניות

לפייפדרייב 5 חבילות, והתשלום עליהן הוא פר משתמש, מה שמקל על הבחירה לעסק קטן עם 1-5 משתמשים. בחרו את החבילה בהתאם לצרכים שלכם. 

 

סקרתי 3 תוכניות עיקריות (המחירים מתייחסים לתשלום שנתי):

תוכלו להתחיל את תקופת הניסיון בחינם של 14 יום מדף הבית של פייפדרייב, ללא צורך בכרטיס אשראי.
בלינק הזה – תוכלו לקבל 30 יום נסיון (בכל התוכניות, שווה לנסות את הפיצ'רים המתקדמים בתקופת הניסיון).

לאחר מכן,פייפדרייב ישמרו את הנתונים שלכם למשך חודשיים; אם לא תירשמו בתוך פרק זמן זה, הנתונים שלכם יימחקו.

חבילת Essential – עולה 14.90 דולר למשתמש לחודש בתשלום שנתי. היא כוללת את האלמנטים הבאים: ליד, דיל, אנשי קשר, יומן וניהול פייפליין. החבילה הזו היא בסיסית מאוד. היא כוללת גם ייבוא דאטה ותמיכה 24/7 באמצעות צ'אט, דואר אלקטרוני וטלפון. 

החבילה הבאה, Advanced היא המומלצת מבחינתי, שכן היא כוללת גם אוטומציות פנימיות בתוך פייפדרייב, סנכרון מייל דו כיווני וטמפלייטים לשימוש במייל ואפשרות לקבוע פגישות באמצעות לינק שאפשר לשלוח ללקוחות. כל הפיצ'רים הללו מתממשקים באופן מושלם לאנשי הקשר או ללידים שיש לכם במערכת.

חבילת ה-Professional עולה 49.90 דולר ומשתלמת אם אתם רוצים גם מסמכים חתומים ותחזית עסקית, שלא זמינים בתוכניות הבסיסיות יותר.

לפתיחת חשבון במערכת Pipedrive הקליקו כאן

הטבה מיוחדת לנרשמים דרך הקישור:

30 ימי התנסות במערכת (במקום 7 ימים)

אפשרות להתנסות בכל התוכניות! ללא התחייבות, ללא צורך לשים כרטיס אשראי

מסלולי תשלום

אפשר לשלם למנוי חודש בחודשו או לשלם שנה מראש. אם תרצו לשם לשנה מראש, זה יחסוך לכם עד 32%. 

יתרונות וחסרונות

יתרונות

פייפדרייב נבנתה כ-CRM לא כמו איירטייבל או מאנדיי שצריך לבנות אותה ולקסטם אותה.

ממשק אינטואיטיבי וזרימת עבודה מוּנַעַת עסקאות

אפליקציות לנייד עם סנכרון שיחות ודואר אלקטרוני

עוזרת לעסקים קטנים ובינוניים להתעדכן בתהליך ה-CRM שלהם. הכוונה שהם יכולים לראות ויזואלית את כל תהליך המכירה מתחילתו ועד סופו


חסרונות

הממשק באנגלית, למי ששפה היא שיקול בשבילו

פיצ'רים נוספים בתוספת מחיר: צ'טבוט, טפסים, ניהול פרויקטים

ישנן שתי ישויות לאנשים: ליד ואיש קשר. זה מבלבל ואני בחרתי באופן אישי להשתמש רק באנשי קשר בתוך העסקאות בפייפליין.

 

לסיכום – למי מתאימה פייפדרייב?

אם אתה מחפשים תוכנת CRM שתרכז את כל ההיבטים של העסק שלכם עם יכולות מסד נתונים עמוקות, יש תוכנות מתאימות יותר. אם אתם מחפשים כלי פשוט ואינטואטיבי והמיקוד שלכם זה מכירות – זו התוכנה בשבילכם. 

פייפדרייב נותנת פתרון נהדר לעסקים קטנים עם יכולות מתקדמות, חלק כלולים בחבילת ה-Advanced וחלק בתשלום. התכונה המובילה של פייפדרייב היא קלות השימוש והיכולת ללמוד לבד את השימושיות בתוכנה לעסקים קטנים.

כמה הכתבה הזו עזרה לך?

הקלק/י על הכוכב

דירוג ממוצע 0 / 5. מספר דירוגים 0

עדיין אין דירוגים...איזה כיף שאת/ה המדרג/ת הראשונ/ה 😍

רוצים להגדיל את כמות הפניות ולנהל אותם בחוכמה בעזרת אוטומציות?
השאירו פרטים ואצור קשר כדי לקחת את העסק שלכם עוד צעד אחד קדימה