7 דרכים להשתמש ב-ChatGPT לניהול הקמפיינים שלכם

להרשמה לקבלת מאמרים וטיפים בנושאי שיווק ופרסום דיגיטלי, פעם בשבועיים:

יצירת תוכן לעסק יכולה להיות משימה מייגעת לפעמים. 

הבשורה המרגשת היא, שהעבודה הזו יכולה להפוך עכשיו לאוטומטית. ולחסוך זמן רב.

עם הכלים החדשים של הבינה המלאכותית כמו למשל ChatGPT ובארד, האפשרויות רק הולכות וגדלות. 

כל יום אנחנו מגלים דברים חדשים שאפשר לעשות עם ChatGPT.

במאמר הזה אתן כמה רעיונות להשראה לכמה משימות שיווקיות שאפשר לבצע בעזרת ChatGPT.

אם אתם מנהלי שיווק או בעלי עסקים שמנהלים את השיווק של העסק, יש כאן בשורה חדשה בשבילכם. 

 

מה הבשורה החדשה בעידן ה-AI למנהלי שיווק או בעלי עסקים?

רוב גלי האוטומציה הקודמים עזרו ביצירת הצעות מחיר או גילוי דפוסים חדשים. 

הגל האחרון מתמקד ביצירת טקסט. 

כלומר תוכן ממשי לעסק שלכם: מודעות, כותרות, פוסטים, מיפוי, חלוקה לקטגוריות ועוד. 

 

הנה לפניכם 9 שימושים של ChatGPT עבור משווקים ובעלי עסקים:

אבל קודם – מה זה ChatGPT?

GPT (קיצור של "Generative Pre-Training Transformer") הוא סוג של מודל שפה של בינה מלאכותית שפותח על ידי OpenAI. 

הצ'אט מאומן על מערך נתונים של כמויות גדולות של טקסט ויכול ליצור טקסט דמוי טקסט אדם במגוון רחב של סגנונות ופורמטים. ב-CHATGPT נעשה שימוש למגוון משימות המדמות שפה טבעית, כולל תרגום שפה, סיכום ומענה לשאלות. 

 

איך מתחברים ל-ChatGPT

אם זה נראה לכם מסובך להתחיל להתנסות בצ'אט, כדאי שתדעו שזה לוקח בערך דקה.

נכון לעכשיו מדובר בשירות חינמי שיש צורך להירשם אליו על מנת להתחיל.

נכנסים מכאן: chat.openai.com

לאחר שתתחברו, תראו תיבת חיפוש למטה שבה תוכלו להזין טקסט. בתיבה, רושמים את כל השאילתות שתרצו לשאול את הצ'אט.chatgpt מסך הפתיחה


מה תוכלו לשאול את ChatGPT? 

  • תסריטים לסרטים בסגנון שתבחרו
  • כותרות למודעות
  • תיאורים למוצרים
  • פוסטים שונים למדיה חברתית

בגלל שמדובר בבוט, יכול להיות שהתוצאות של החיפוש שלו לא יהיו מדויקות. 

 

ההכוונה המדויקת עושה את כל ההבדל

נוכל לשלוט באיכות התוצאות על ידי הכוונה מדויקת יותר.

למשל:

אם נכתוב לו משהו כללי כמו:

כתוב לעסק שלי מודעות

סביר להניח שהוא יתקשה.

 

אבל אם נכתוב לו הנחייה כמו: "כתוב מודעות גוגל חיפוש לעסק שלי שמוכר סדנאות PPC למנהלי שיווק. הסדנאות הן למנהלי שיווק או דיגיטלי או לבעלי עסקים שמנהלים בעצמם את השיווק של העסק ומעוניינים ללמוד על שיווק דיגיטלי"

זו התוצאה שקיבלתי:


בדוגמה השנייה נתתי לצ'אט מידע כמו:

  • מי הקהל שלי
  • מה הניסיון שלי
  • מה המוצר/שירות שלי

ההנחיה השנייה ברורה וספציפית והיא מניבה תוצאה טובה יותר. 

 

איך ChatGPT יכול לעזור לנו ליצירת תוכן לעסק?  

1. יצירת פוסטים למדיה חברתית או תוכן לניוזלטר

איך נעשה זאת?

נגדיר לצ'אט מי הקהל שלנו ומה הנושא של הפוסט וכל דבר אחר שיכול לעזור לצ'אט לכתוב את הפוסט או התוכן.

 

2. יצירת תסריטים של צ'אטבוט בנושא שירות לקוחות 

איך נעשה זאת?

ניתן לצ'אט כמה שאלות ותשובות נפוצות שנתקלנו בהן, והצ'אט ייתן לנו מספר אפשרויות של תסריטי שיחה בנושאי שירות לקוחות.

 

3. תיאורי מוצרים באתר שלנו 

איך עושים זאת?

ניתן לצ'אט מידע בסיסי על כל מוצר והוא יוכל לכתוב לנו תיאורים שיווקיים המבליטים את היתרונות של כל מוצר ללקוח.

 

4. כותרות ותיאורים לניוזלטרים

איך עושים זאת?

ניתן ל-ChatGPT תמצית על המייל והוא ייצר לנו שורות נושא מותאמות אישית ומושכות שיש סיכוי גבוה שייפתחו על ידי הלקוחות שלכם.

 

5. תסריטי וידאו קצרים ומשכנעים 

איך עושים זאת?

נזין מידע על השירותים או המוצרים שלנו, ו-ChatGPT ייצור לנו תסריטים לוידאו המציגים את ערכם. נשלב גם את הצרכים והרצונות של קהל היעד שלנו.

 

6. יצירת מודעות למערכות הפרסום של פייסבוק, אינסטגרם, גוגל ולינקדאין

איך נעשה זאת?

שוב נזין מידע על המוצרים או השירותים שלנו, ונבקש מהצ'אט ליצור מודעות מדיה חברתית מותאמות אישית המותאמות לכל פלטפורמה.

 

דוגמא: יצירת מודעות חיפוש רספונסיביות 

במודעות גוגל חיפוש (responsive search ads (RSAs), הזנתי כמה כותרות וביקשתי מהצ'אט ליצור עוד כמה מודעות דומות בהתייחסות למילת מפתח מסוימת, והתוצאות היו מדהימות. כנ"ל לגבי מודעות רספונסיביות לרשת המדיה (responsive display ads (RDAs).

 

7. אופטימיזציה לדפי נחיתה

מי מאיתנו לא בנה דפי נחיתה לקמפיין? הנה דרך לשפר את דפי הנחיתה שלכם. זאת נעשה על ידי בקשת משוב מהצ'אט.

למשל:  "מה אדם יכול לעשות אחרי צפייה בדף הזה, ולמה שהוא ירצה לעשות את זה? [URL LP]"

כך נוכל לוודא שתוכן הדף וה-CTA (קריאה לפעולה) מתאימים למה שתיכננו. 

או: "כתוב מחדש כותרת עבור [URL] שמסבירה [כתבו כאן את הצעת הערך הייחודית שלכם] וכוללת את הביטוי [מילת מפתח]."

 

8. גילוי מילות מפתח

בעוד שמתכנן מילות המפתח של גוגל הוא כלי נהדר למציאת מילות מפתח חדשות, ChatGPT מספק אלטרנטיבה טובה.

תוכלו להפנות אותו לדף הנחיתה שעבורו אתם מעוניינים לקבל עוד מילות מפתח. 

 

9. שימוש ב-GPT לסיווג מילות מפתח (חלוקה לקטגוריות)

אבל מה קורה כשרשימה של מילות מפתח מוצעות, בין אם מ-ChatGPT או מכלי אחר, מתארכת מדי?

גוגל מתגמלת רלוונטיות באמצעות ציון איכות גבוה יותר. 

לכן עלינו לפצל את רשימת מילות המפתח לקבוצות קשורות קטנות יותר.

מסתבר ש-ChatGPT טוב בקיבוץ מילים לפי רלוונטיות.

בניסיון הראשון שלי, ניסיתי לעזור ל-ChatGPT להבין מה יכול להיות סיווג טוב, אז הוספתי שם קטגוריה אחרי מספר מילות המפתח הראשונות בהנחיה שלי.
אבל גיליתי שאין צורך להסביר את הסיווג, והוצאת אותה הנחיה ללא דוגמאות הניבה תוצאות טובות באותה מידה.


 

לסיכום, ChatGPT עוזר לנו כמנהלי שיווק וכבעלי עסקים לכתוב תוכן, קצר וארוך, פשוט ומתוחכם לעסק.

אנחנו צריכים להתמקד בהנחיה של הצ'אט כדי שהתוצאות ייצאו כמה שיותר מדויקות.

כמה הכתבה הזו עזרה לך?

הקלק/י על הכוכב

דירוג ממוצע 5 / 5. מספר דירוגים 1

עדיין אין דירוגים...איזה כיף שאת/ה המדרג/ת הראשונ/ה 😍

רוצים להגדיל את כמות הפניות ולנהל אותם בחוכמה בעזרת אוטומציות?
השאירו פרטים ואצור קשר כדי לקחת את העסק שלכם עוד צעד אחד קדימה