ביקורות גוגל לעסק שלי – האם זה טוב לי?

אחת התכונות החזקות ביותר של גוגל לעסק שלי היא היכולת לפקח ולהגיב לביקורות של הלקוחות שלך. 

בואו נדבר רגע על ביקורות לעסק

או בכלל על ביקורת.

ביקורת נתפשת כמשהו שלילי, בין אין מדובר ביחסים בין חברים, משפחה ובוודאי בעסק. ביקורת היא חשיפה למחשבות של אדם אחר, בין אם הוא חבר או לקוח בעסק. 

אז למה אנחנו בכל זאת צריכים לקבל ביקורת מלקוחות?

אנחנו חיים בעידן בו הכל שקוף, המוצר של העסק, השירות של העסק, המחיר, היתרונות והחסרונות שלו. אחד הכלים שבהם לקוח יכול למדוד את העסק שלכם ולשקול אם לקנות את המוצר או השירות שלכם הוא דרך הסתכלות על ביקורות שניתנו לכם.

איפה מופיעות הביקורות של העסק שלכם?

ביקורת על עסק כיום יכולה להופיע בכמה מקומות:

  • בעמוד הפייסבוק שלכם
  • בפוסט עצמאי של הלקוח על העסק שלכם
  • בביקורות של גוגל לעסק שלי בדף הראשי
  • באתרים כמו זאפ, מדרג, Yelp, בוקינג וכו’ שמדרגים עסקים רשומים

זכרו – ביקורת טובה היא סימן לאמינות של העסק!

ביקורות שמופיעות בגוגל לעסק שלי הם אחד המקומות הראשונים בהם לקוחות פוטנציאליים מחפשים אינפורמציה על על העסק שלכם! אם ימצאו מספר סביר של ביקורות חיוביות, הדבר ישפיע במידה ניכרת על החלטת הרכישה שלהם.

לקוחות מחפשים הוכחות חברתיות מלקוחות אחרים במידה והם מרוצים. לאחר פתיחת הדף העסקי, באמצעות גוגל לעסק שלי אתם יכולים כבעלי עסקים להגיב לביקורות שהשאירו הלקוחות שלך, חיוביים ושליליים כאחד. תגובה לביקורות חיוביות יכולה להיות דרך נהדרת לחזק קשר עם לקוחות מרוצים.

יש גם ביקורות שליליות

בוודאי תגידו, מה עושים עם הביקורות השליליות? שכן, ישנן גם כאלו. 

מענה לביקורות שליליות מאפשר לכם כבעלי עסקים לתקן קשרי לקוחות שבורים, להגיב באופן פומבי בצורה מקצועית ולהקל על החששות שהסקירה השלילית עשויה ליצור אצל לקוחות עתידיים.

ביקורות בגוגל לעסק שלי הן לא רק הדרך הישירה ביותר להתחבר ללקוחות מרוצים וגם לא מרוצים, אלא להציג את המקצועיות שלך בפני לקוחות עתידיים.

לקוחות אוהבים לדעת כי עסקים אוהבים אותם ויכולים להגיב באופן מקצועי ומהיר לכל שאלה שיש להם.

לסיכום

גוגל לעסק שלי הוא כלי רב עוצמה לעסקים מקומיים. הוא נותן לבעלי עסקים הזדמנות להראות נוכחות, בעזרת תמונות וסרטונים מושכי עין. בתור בעלי עסקים, יש לכם את היכולת להגיב ללקוחות באופן פומבי ולחזק את האמינות שלכם בעיני הלקוח הפוטנציאלי בעזרת ביקורות גוגל לעסק שלי.

אבל יותר מכל, גוגל לעסק שלי נותן לעסקים מקומיים דרך מהירה וקלה להבטיח שכל המידע הרשום עליהם בגוגל מדויק ומעודכן, מה שהופך את העסק שלהם לנגיש יותר ללקוחות פוטנציאליים.

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוזמנים ליצור איתי קשר כאן: