הטבלה המלאה לניהול קמפיין בגוגל, פייסבוק, אינסטגרם ועוד

בין אם אתם מנהלי קמפיינים ותיקים או שסיימתם עכשיו קורס, ההמלצה שלי היא לנהל טבלת מעקב אחר הקמפיינים שלכם. 

הטבלה הזו כוללת פרמטרים מתוך הקמפיינים, שכאשר מסדרים אותם בתוך טבלה, אפשר לראות את התמונה המלאה ולבצע בהתאם אופטימיזציות:

  • אופטימיזציות תקציביות
  • אופטימיזציות קריאטיביות
  • הסטות תקציב למדיה שעובדת יותר טוב לעומת כזו שעובדת פחות טוב

אז הנה היא הטבלה לפניכם. אם תלחצו על התמונה במחשב, הטבלה תופיע לכם בגדול.

ניתן לקבל אותה במייל כקובץ, בהשארת פרטים כאן:

כל טבלת מעקב קמפיינים שלי כוללת את 22 העמודות הבאות (לא להיבהל, צריך לעדכן רק את העמודות שמסומנות בצהוב):

  1. קמפיין / לקוח 
  2. מדיה – כאן אני רושמת את המדיה שמעודכנת בשורה הזו
  3. סטטוס – האם הקמפיין כרגע באוויר/בהכנה/הסתיים
  4. הערות – אם ישנה תוספת תקציב אני מציינת זאת כאן, או הערות מיוחדות
  5. תקציב שניתן לקמפיין או למדיה
  6. יום התחלה – ממתי עד מתי מתוכנן הקמפיין לעבוד
  7. יום נוכחי – מעדכנים רק את התא הראשון וכל השאר מתעדכן אוטומטית
  8. יום סיום – מתי מתוכנן הקמפיין לרדת מן האוויר
  9. מס' ימי פעילות של הקמפיין – לרוב הקמפיינים פועלים 27/7 אך יש לקוחות אשר מעדיפים לא להיות באוויר בשישי או בשבת ולכן הטבלה מחשבת את זה.
  10. מס' ימים לסיום הקמפיין
  11. כמה מהתקציב נוצל בפועל – זו עמודה שצריך לעדכן
  12. % ניצול תקציב – הטבלה מחשבת כמה אחוז מתוך התקציב נוצל
  13. תקציב מדיה מומלץ – הטבלה מחשבת איזה תקציב יומי צריך להיות במדיה ולפי זה אני מורידה או מוסיפה לתקציב היומי.
  14. תקציב מדיה מומלץ ב-$ – למדיות שבהן התקציב הוא בדולרים – הטבלה מחשבת תקציב יומי בדולרים. כל חודש צריך לעדכן את שער הדולר או היורו.
  15. חשיפות בקמפיין – Impressions
  16. הקלקות בקמפיין – link clicks
  17. לידים – אם מדובר בקמפיין לידים – אני מעדכנת כמה לידים התקבלו או כמה רכישות.
  18. הטבלה מחשבת את עלות הליד
  19. מספר לידים רלוונטיים לפי פרמטרים שנקבעו מראש.
  20. כמה אחוז מתוך הלידים רלוונטיים. 
  21. CPC – עלות הקליק – הנוסחה היא עלות הקמפיין לחלק למספר הקליקים.
  22. CTR – כמות הקליקים חלקי החשיפות בקמפיין. הפרמטר הזה עוזר לנו להבין עד כמה המדיה רלוונטית ואני מבצעת לפי זה אופטימיזציות והסטות תקציב.

 

מוזמנים כאן לשאול שאלות בקשר לטבלה!

לקבלת הטבלה במייל (בהרשמה לניוזלטר) מלאו את הפרטים שלכם!

כמה הכתבה הזו עזרה לך?

הקלק/י על הכוכב

דירוג ממוצע 0 / 5. מספר דירוגים 0

עדיין אין דירוגים...איזה כיף שאת/ה המדרג/ת הראשונ/ה 😍