שיווק באמצעות תוכן הפך בשנים האחרונות לדרך שיווקית יעילה ביותר. הרעיון הוא יצירת תוכן איכותי בעל ערך לגולש והפצתו.
הכלל הוא שברגע שנותנים ערך מקבלים מעורבות מצד לקוחות פוטנציאליים.
כשהגולש מגלה מעורבות, הוא מבצע המרה שמתבטאת בהשארת פרטים, רכישה או הגברת מודעות.
להופיע באתרי החדשות הגדולים בארץ
מה זה קמפיין אאוטבריין או קמפיין טאבולה? הפרסום באאוטבריין וטאבולה הוא למעשה שיווק באמצעות תוכן.
איך זה עובד?
אתם גולשים באתר חדשות ידוע, כמו למשל ynet, ולאחר קריאת כתבה מעניינת, מופיעים לכם מתחתיה באנרים או סרטונים של כתבות נוספות:
במקרה זה אלה כתבות פרסומיות, מתוך מערכת Taboola.
מהו פרסום נייטיב?
בפרסום נייטיב, הכתבה נטמעת היטב בפיד הכתבות, כך שלגולש קשה להבדיל בין כתבה "אמיתית" לבין כתבה פרסומית. לכן סוג הפרסום נקרא "פרסום נייטיב".
הנה עוד דוגמה, הפעם מאתר N12, בהן מופיעות כתבות פרסומיות של אאוטבריין:
איך מפרסמים באאוטבריין או בטאבולה?
ראשית, עליכם לפתוח חשבון מפרסם.
לאחר שתכניסו פרטים כולל פרטי כרטיס אשראי, תוכלו להעלות מודעות המורכבות מכותרות ותמונות או סרטונים.
לאחר שהקמפיין עלה, תוכלו לעקוב אחר התוצאות בתוך המערכת:
- איזה פאבלישר הביא הכי הרבה הקלקות (פאבלישר: גוף תוכן)
- איזה פאבלישר הביא הכי הרבה המרות
- מה העלות הממוצעת לקליק
- איזה מודעה הביאה CTR הכי גבוה
ועוד.
בהתאם לתוצאות, תוכלו לבצע אופטימיזציה לקמפיין ולשפר אותו.
איפה כדאי יותר לפרסם? אאוטבריין או טאבולה?
ראשית נעמוד על ההבדלים בין שתי הפלטפורמות.
מבחינת פיצ'רים וניהול הקמפיינים אין הבדל גדול ביניהם.
מבחינת תמיכה, אאוטבריין מעמידה תמיכה טובה יותר למפרסמים שלה ובטווח זמן קצר.
עוד מה שצריך לעניין אותנו, הם הפאבלישרים ששייכים לכל אחת מהפלטפורמות.
אתרים שבהם יופיעו מודעות אאוטבריין
הארץ
כאן 11
מאקו
N12
וואלה
מעריב
ישראל היום
Themarker
ועוד אתרים נישתיים כמו: ביזפורטל, ONE, טיימאאוט, אוטו, את, בניין ודיור ועוד.
אתרים שבהם יופיעו מודעות טאבולה
ynet
גלובס
רשת 13
כלכליסט
פורבס
ספורט 5
onlife
יתרונות פרסום נייטיב
הנה כמה מיתרונות פרסום הנייטיב, ולמה כדאי לכם לשלב אותו במערך הפרסום הדיגיטלי שלכם:
- הפרסום בפלטפורמות כמו אאוטבריין או טאבולה תופס את הגולש במצב קריאה כשהוא מעוניין לצרוך תוכן.
- הגולשים תופסים את הכתבה כאמינה ואיכותית כשהם במלוא הקשב שלהם.
- השימוש בפרסום יכול להיות לכמה מטרות: לשם קבלת לידים, מכירות או לשם הגברת מודעות.
- מחירי הפרסום בדיגיטל מתייקרים ומחיר הפרסום בנייטיב נותר עדיין זול יחסית.
- עובדה זו מאפשרת לנו כמפרסמים להשתמש בפרסום נייטיב כדרך למשוך את הגולשים ולהשיג קליקים זולים ולאחר מכן לבצע רימרקטינג בגוגל, פייסבוק, או לינקדאין.
- הלידים מגיעים "מבושלים" יותר, או "חמים" יותר לאתר שלכם או לדף הנחיתה, מה שמעלה את אחוזי ההמרה.
לסיכום, פרסום נייטיב יכול להיות חלק ממסע הלקוח שלכם
ללידים שעברו במסע הלקוח שלנו דרך פרסום נייטיב אחוזי סגירה גבוהים יותר ביחס לערוצי הפרסום האחרים.
הלידים חמים ואיכותיים יותר כי הגיעו לאחר חשיפה מוקדמת (כתבה או מידע) על המוצר או השירות שלכם.