לינקדאין – טיפים למיתוג אישי ולעבודה מומלצת

להרשמה לקבלת מאמרים וטיפים בנושאי שיווק ופרסום דיגיטלי, פעם בשבועיים:

אם תמיד רציתם לדעת איך כדאי לעבוד ברשת החברתית העסקית לינדקאין, קבלו טיפים לעבודה נכונה ולמיקסום הפעילות שלכם!

נכון להיום, לינקדאין היא המדיה החברתית המקצועית המובילה בעולם.
בעלי עסקים יכולים למנף את הקשרים העסקיים שלהם ולהביא לקוחות וקשרים מועילים וגם עובדים פוטנציאלים אם ינהלו נכון את הפרופיל המקצועי שלהם באמצעות מיתוג אישי.

איך עושים זאת? הנה כמה נקודות שחייבות להיות לכם בראש כאשר אתם חושבים על פעילותכם ברשת החברתית העסקית לינקדאין – טיפים שאספתי במיוחד בשבילכם:

1. שדרוג הפרופיל – הפרופיל שלכם בלינקדאין הוא כרטיס הביקור שלכם.

הוא המקור למיתוג אישי ולדרך בה תיתפסו בעיני אחרים מבחינה מקצועית.

הפרופיל בלינקדאין צריך להציג אתכם ואת המוצר שלכם באופן האטרקטיבי ביותר.

דאגו שיהיו בו כל הפרטים הרלוונטיים:

  • ניסיון
  • פעילויות
  • קשרים בתחום
  • שיוך לדף החברה

 2. דאגו להגיב על הפוסטים שבתחומכם או שתפו מאמרים שלכם או של אחרים.

כל אלו יתנו נפח לפרופיל האישי וימתגו אתכם גבוה בתחום.

 3. התחברו לאנשים הנכונים – אנשים רבים מוסיפים לפרופיל הלינקדאין שלהם כל מי שאפשר: חברים, מכרים, קולגות ועוד. יש להקפיד על שני דברים חשובים:

א. שיש לכם את האיזון המתאים בין הסוגים השונים של הקשרים: קולגות, ספקים, לקוחות, יועצים ועובדים.

ב. לוודא שרוב, או עדיף כל מי שהתחברתם אליו, הם אנשים שיש סבירות גבוהה שימליצו עליכם.

 4. אינטגרציה חברתית – פרופיל פעיל שמשלב פעילויות של רשתות חברתיות נוספות ובלוג של האתר נותן נפח ויוצר תנועה בעמוד.

התנועה והאינטגרציה של ההפניות ממקומות שונים ברשת עוזרים לקידום אתרים ולעלות בחיפושים במנועים השונים. ישנן אפליקציות שמאפשרות את החיבורים בין הפרופילים השונים ותמיד יש אפשרויות שיתוף בין הממשקים השונים. לחבר בין רשתות אחרות ללינקדאין: טוויטר, פייסבוק, וכל מדיה חברתית אחרת שחברת אליה.

 5. יד על הדופק – לינקדאין מאפשר מעקב אחרי שוק העבודה בתחום.

זהו המקום המושלם לצפות במועמדים, קשרים ולקוחות פוטנציאליים.

כמו כן, לראות את התנועה והקשרים של קולגות, מתחרים, לקוחות, לקוחות פוטנציאלים ולעקוב אחרי הפעילות שלהם. המעקב יכול לעזור לכם להבין את הצרכים ולתת יתרון תחרותי בתחום.

כך תוכלו להיות צעד אחד לפני המתחרים שלכם כאשר הם עושים מהלך עסקי, או כאשר עובד מצטיין מחברה אחרת מודיע על שינוי מקום עבודה.

6. השתתפות – מענה על שאלות מבסס את מעמדכם כאוטוריטה בתחום.

לינקדאין היא המדיה החברתית הטובה ביותר על מנת להפגין את כישוריכם המקצועיים. בניגוד לכל מוצר אחר, ידע והפגנתו מעלים את הערך שלכם בתחום.

לעולם אל תתקמצנו בידע שאתם נותנים בתחומכם המקצועי.

ככל שכמות הידע שתחלקו תגדל כך תיתפסו כבעלי מקצוע טובים יותר ואנשים ירצו לרכוש את שירותכם.

לסיכום, פעילות בלינקדאין דורשת מחשבה והשקעה.

אם תפעלו לפי לפחות כמה מעקרונות מהעקרונות שריכזתי למענכם תוכלו להתקדם באופן משמעותי.

פעולה עם פרופיל חזק תסייע ביתרון תחרותי בתחומים רבים: קבלת פרויקטים בעבודה, גיוס עובדים, מיתוג אישי, שיווק וקידום.

אני מבטיחה שאם תתמיד ההשקעה תשתלם. בהצלחה.

כמה הכתבה הזו עזרה לך?

הקלק/י על הכוכב

דירוג ממוצע 0 / 5. מספר דירוגים 0

עדיין אין דירוגים...איזה כיף שאת/ה המדרג/ת הראשונ/ה 😍

רוצים להגדיל את כמות הפניות ולנהל אותם בחוכמה בעזרת אוטומציות?
השאירו פרטים ואצור קשר כדי לקחת את העסק שלכם עוד צעד אחד קדימה