מדדים מובילים במסע הלקוח: אחרי מה לעקוב בקמפיין
בעידן שבו אפשר למדוד כמעט כל קליק, הרבה בעלי עסקים ומנהלי קמפיינים מתבלבלים בין מה שאפשר למדוד – לבין מה שכדאי למדוד. במקום לרדוף אחרי
בעידן שבו אפשר למדוד כמעט כל קליק, הרבה בעלי עסקים ומנהלי קמפיינים מתבלבלים בין מה שאפשר למדוד – לבין מה שכדאי למדוד. במקום לרדוף אחרי
זה התחיל משיחה עם לקוח לפני כמה חודשים ישבתי עם לקוח שנתתי לו ייעוץ בעבר. הוא מריץ קמפיינים במטא כבר שנים, תמיד עם מיקוד מפורט,
כשאנו מתכננים קמפיין שיווקי, אחת השאלות החשובות שאנו שואלים את עצמנו היא: במה הכי כדאי להשתמש? בטופס לידים או בדף נחיתה? לכל אחד מהם יתרונות